Acme Outdoors Logo

ការិយាល័យកណ្តាល

GEO Location
អាសយដ្ឋាន៖ អាគារលេខ១ ជាន់ទី២០ ២១&២២ ផ្លូវលេខ៣៦០ ភូមិ៨ សង្កាត់បឹងកេងកងទី១ ខណ្ឌបឹងកេងកង រាជធានីភ្នំពេញ

Call Center

GEO Location
សម្រាប់ព័ត៌មានលម្អិត ឬ ចម្ងល់ទូទៅ យើងមានប្រព័ន្ធទូរស័ព្ទសម្រាប់ទំនាក់ទំនងសហការីបំរើអតិថិជន ដែលលោកអ្នកអាចធ្វើការទាក់ទងបាន ចាប់ ពីម៉ោង 8ព្រឹក ដល់ 5ល្ងាច ពីថ្ងៃច័ន្ទ ដល់ ថ្ងៃអាទិត្យ។
Phone Number
Hot Line
+៨៥៥ ១៧ ៩៩១ ៥៥៥
+៨៥៥ ៦៦ ៦១១ ៥៥៥
+៨៥៥ ៩៨ ៩៦១ ៩៦១

សាខាសែនសុខ

GEO Location
អាសយដ្ឋាន៖ ផ្ទះលេខ៦៩ និង៧១ ផ្លូវលេខ១០០៣ ភូមិបាយ៉ាប សង្កាត់ភ្នំពេញថ្មី ខណ្ឌសែនសុខ រាជធានីភ្នំពេញ

សាខាច្បារអំពៅ

GEO Location
អាសយដ្ឋាន៖ ផ្ទះលេខ៣៥អា & ៣៥បេ អឺ០ អឺ១&អឺ២ ផ្លូវប៉ូឡារីស ភូមិបឹងឈូក សង្កាត់និរោធ ខណ្ឌច្បារអំពៅ រាជធានីភ្នំពេញ

សាខាដង្កោ

GEO Location
អាសយដ្ឋាន៖ ផ្ទះលេខ១១៦អា អឺ០អឺ១អឺ២អឺ៣អឺ៤&អឺ៥ ផ្លូវលេខ២១៧ ភូមិម័ល សង្កាត់ដង្កោ ខណ្ឌដង្កោ រាជធានីភ្នំពេញ

សាខាទឹកថ្លា

GEO Location
អាសយដ្ឋាន៖ ក្បាលដីលេខ១៧៤ & ១៧៥ ជាន់ទី៤ មហាវិថីសហព័ន្ធរុស្សី ភូមិសេប៉េសេ សង្កាត់ទឹកថ្លា ខណ្ឌសែនសុខ រាជធានីភ្នំពេញ

ទម្រង់ទំនាក់ទំនង

ផ្ញើសារមកយើង ហើយយើងនឹងតបទៅអ្នកវិញបានឆាប់តាមដែលអាចធ្វើបាន!

សូមអរគុណ! សំណើរបស់អ្នកត្រូវបានទទួល! យើងនឹងទាក់ទងគ្នាឆាប់ៗនេះ!
អូ! មាន​អ្វី​មួយ​ខុស​ពេល​ដាក់​ស្នើ​ទម្រង់​បែបបទ។

យោងតាមប្រកាសលេខ ធ៧-០១៧-២៩៩ ប្រ.ក របស់ ធនាគារជាតិនៃកម្ពុជា ធនាគារឯកទេស ខេប៊ី ដេហាន ម.ក សូមជម្រាបជូនដំណឹងដល់អតិថិជនទាំងអស់របស់ធនាគារឲ្យបានជ្រាបថា៖ ប្រសិនបើអតិថិជនមានបំណងបញ្ចេញមតិយោបល់បង្ហាញពីការមិនពេញចិត្តលើផលិតផល ឬសេវាកម្មរបស់ធនាគារយើងខ្ញុំ អតិថិជនអាចជ្រើសរើសវិធីសាស្រ្តណាមួយដូចរៀបរាប់ខាងក្រោម៖

អតិថិជនអាចដាក់ពាក្យបណ្តឹងមកកាន់ធនាគារក្នុងរយៈពេល ៦០ថ្ងៃ បន្ទាប់ពីថ្ងៃដែលបានដឹងអំពីបញ្ហាបានកើតឡើង ដោយបណ្តឹងអាចធ្វើបានតាមរយៈ៖
    -  បណ្តឹងផ្ទាល់មាត់៖ ធនាគារនឹងដោះស្រាយបណ្តឹងរបស់អតិថិជនក្នុងរយៈពេល ២ថ្ងៃធ្វើការ។ ប្រសិនបើមិនអាចដោះស្រាយបានទេ ធនាគារនឹងជូនដំណឹងដល់អតិថិជនឲ្យដាក់បណ្តឹងជាលាយលក្ខណ៍អក្សរមកកាន់ធនាគារ។ ចំពោះបណ្តឹងផ្ទាល់មាត់ អតិថិជនអាចទាក់ទងមកកាន់លេខ ០១៥ ៩៩៩ ៧៤៨
  បណ្តឹងជាលាយលក្ខណ៍អក្សរ៖ ធនាគារនឹងឆ្លើយតបបណ្តឹងរបស់អតិថិជនក្នុងរយៈពេល ៣០ថ្ងៃប្រតិទិន បន្ទាប់ពីបានទទួលពាក្យបណ្តឹង។ អតិថិជនអាចមកយកទម្រង់ពាក្យបណ្តឹងដោយផ្ទាល់នៅការិយាល័យកណ្តាលរបស់ធនាគារ ឬ ផ្ញើបណ្តឹងអតិថិជនមកកាន់អ៊ីម៉ែល ccmu@kdsb.com.kh ។

ក្នុងករណីអថិជនមិនយល់ស្របតាមសេចក្តីសម្រេចរបស់ធនាគារ អតិថិជនអាចធ្វើសំណើជាលាយលក្ខណ៍អក្សរដោយភ្ជាប់ជាមួយនូវច្បាប់ថតចម្លង និងសេចក្តីសម្រេចរបស់ធនាគារទៅកាន់ធនាគារជាតិនៃកម្ពុជា ក្នុងរយៈពេលយ៉ាងយូរ ៣០ថ្ងៃប្រតិទិន ចាប់កាលបរិច្ឆេទទទួលបានសេចក្តីសម្រេចរបស់ធនាគារ។សម្រាប់ព័ត៌មានលំអិត សូមទំនាក់ទំនងមកកាន់ផ្នែកគ្រប់គ្រងបណ្តឹងអតិថិជនរបស់ធនាគារតាមរយៈទូរស័ព្ទលេខៈ ០១៥ ៩៩៩ ៧៤៨ ។

Complaint ResolutionComplaint Resolution
ការិយាល័យកណ្តាល
For drop Down
វិមានការិយាល័យ អូវល (អាគារលេខ១) ជាន់ទី២០ ២១&២២ ផ្លូវលេខ៣៦០ ភូមិ៨ សង្កាត់បឹងកេងកងទី១ ខណ្ឌបឹងកេងកង រាជធានីភ្នំពេញ
ក្រុមហ៊ុនមេ/ម្ចាស់ភាគហ៊ុនរបស់យើង
For drop Down
Link to KB Financial GroupLink to webslide KB Kookmin CardLink to webslide INDOCHINA
K-easy
Download Now
Logo app KDSB
Link to IOSLink to GooglePlay
ភ្ជាប់ទំនាក់ទំនងជាមួយយើង
Link to facebookFor link to instagramFor link to linkedinFor Link to Youtube
© ២០២៥ ធនាគារឯកទេស ខេប៊ី ដេហាន ម.ក. រក្សាសិទ្ធិគ្រប់យ៉ាង។